قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

کیوان داودیان-دانشجوی رشته حقوق

« به نام خدایی که از هرچه نزدیک، نزدیک تر است »

 

کیوان داودیان، متولد چهارم مردادماه 1355 دانشجوی ترم های واپسین کارشناسی حقوق است که همگام با نگارش مقاله های عدیده حقوقی، تجربه چند سال پاسخگویی به سئوالات حقوقی و جزایی مردم ایران زمین  را  در محیط مجازی اینترنت، هم در وبلاگ شخصی حقوقی «هاوار» و هم در وبلاگ قاضی دادگستر در کارنامه فعالیّت های حقوقی خود به ثبت رسانیده است. 

  از سال 1373 عاشقانه و بی ادّعا با غزل و رباعی نفس کشیده است، 12سال خوشنویسی را در رشته نستعلیق تجربه کرده، همچنان شعر و خوشنویسی، خلوت هرازگاهش را پر می کند.

رفاقت جاودانه خود را با هنر دوست داشتنی سینما در رشته کارگردانی از سال 1378 آغاز کرده است، همچنان به تدریس کارگردانی و فیلمنامه نویسی مشغول بوده، همزمان با زیستن در چهار دیواری پرونده های حقوقی و جزایی بواسطه ساخت فیلم و سریال روزگار می گذراند. 

 تاکنون با وجود مصائب دردناک حاصل از نارفاقتی ها، با فیلمها و سریالهای متعدّدی زیسته که آثار زیر از آن دسته اند:  

 • کارگردانی فیلم سینمایی «هاوار» 

 • نویسندگی و کارگردانی سریالهای تلویزیونی «طوبی»، «مشق شب»، «چشمهای بسته»، «مجتمع مهربانی» و ...

 • نویسندگی و کارگردانی فیلم های داستانی «اشکی برای باران»، «وقتی تو نبودی»، «نفسی برای بادکنک»، «من رؤیا را دوست دارم»، «آخرین آرزوی پدربزرگ»، «اینجا باران نمی بارد»، «بچّه های باروت»، «تپه شنی» و ... نویسندگی فیلمنامه های سینمایی «دوستت دارم پدر»، «سرباز صالح»، «مستطیلی برای یک رؤیا»، «آخرین گلوله برفی»، «چت» و ... اشاره کرد که هم اکنون عموم آثار مذکور در آرشیو صدا و سیما محفوظ اند. 

   

نحوه آشنایی با قاضی دادگستر:

می گوید: خیلی اتّفاقی، به دنبال یافتن سایتی موافق با اهداف حقوقی خود؛ با وبلاگ وزین و دوست داشتنی قاضی دادگستر آشنا شدم که پس از ارسال موضوعی با عنوان « نقدی بر مرجع رسیدگی اعتراض به قرارهای منع تعقیب بازپرس در قتل » به دعوتِ مهربانانه‌ی مدیر محترم وبلاگ به جمع قضات ارجمند این وبلاگ پیوسته و این دوستی آرزومندانه را از افتخارات خود می دانم. امید است با استمرار همکاری با وبلاگ «قاضی دادگستر» بتوانم در راستای پاسخ به سؤالات بازدیدکنندگان محترم این وبلاگ در راستای احقاق حق هم نوعانی که چشم امید دارند قدمی هرچند کوتاه بردارم. 

   

خداوندا

همواره تهی کن لحظاتم را

از فرصت اندیشیدن

به آنچه دوست نمی داری

و تهی تر کن

اندیشه قلمم را

از هر آنچه در ستیز با حق و حقیقت است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد