قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

قاضی دادگستر

« هنر عدالت آن نیست که همۀ گناهکاران به مجازات برسند، بلکه درآن است،که هیچ بیگناهی مجارات نشود »

نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی لپ تاپ دانشجویان

 پلیس فتا هشدار داد: از شهروندان عزیز مخصوصاً دانشجویان گرامی خواسته می‌شود جهت حفاظت و مراقبت از اطلاعات شخصی خود از اعتماد بیش از حد به اطرافیان و دوستان خودداری و لپ تاپ و کامپیوتر شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس ...

پلیس فتا استان یزد اعلام کرد: در پی شکایت یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه وب‌سایت شخصی وی هک شده و احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی او زیاد است این پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  قرار گرفت.

این مقام مسوول افزود: پس از انجام عملیات‌های فنی و مهندسی مشخص شد که توسط هم خوابگاهی شاکی بر روی لپ تاپ او نرم افزار جاسوسی نصب شده که در صورت اتصال به اینترنت دسترسی به اطلاعات شخصی شاکی را برای وی مهیا می کند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات فنی به عمل آمده از متهم و مواجهه او با مستندات، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من در زمینه برنامه‌نویسی تخصص دارم و برای آزمایش نرم‌افزار‌ها و حس کنجکاوی مرتکب این جرم شدم و زمانی که دوستانم لپ تاپشان را برای نصب نرم افزار یا رفع ایراد به من می‌دادند این نرم افزار جاسوسی که توسط خودم ساخته شده را بر روی سیستمشان نصب می‌کردم.
انتهای پیام
http://citna.ir/node/3527

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد